23 februar 2008

Mer Emma.

Ja Hulda, her kommer det flere bilder av Emma. Tenk at ho gikk med på å være nedi den veska?




"Titt hei, her er jeg"




Ho satt der minst 5 min selv om den var åpen. Det så ut som ho likte seg godt.




Tenk så lita var Emma på det første bildet vi fikk av henne.





Men ho er jo ikke akkurat stor nå heller.



Tuva og Emma er to små gode venner. Her koser de seg sammen i go'stolen.

Her er Emma i sitt lekehus. Mens Tuva sitter vakt oppå. (bildet er dårlig fordi det er fra mobil)

6 kommentarer:

Hulda sa...

Hehehe, en hund i en bag, det så jo helt komisk ut! ;) Ho va så fin på det siste bildet. Trur Emma like å være inne i saker og ting.

Lena sa...

Hei, Kjersti!
Oppskriften på Odessaen finner du gratis her: http://www.magknits.com/feb06/patterns/odessa.htm
Den er som du ser på engelsk, hvis du gir meg mail adressa de, kan jeg sende deg en norsk versjon om du trenger det. Engelske oppskrifter kan se litt skumle ut, men det er ikke så vanskelig som det ser ut. Det finnes norsk-engelsk ordliste på garnstudio.no.
koselig blogg du har foresten :)
Ha en fin lørdagskveld!

Andrea sa...

Hei hei. Takk for en så koselig hilsen på bloggen min. Har jo lest mye om lille søta Emma på Hulda sin blogg, hun er jo bare sååå søt! Like liten som når jeg fikk min hund. Utrolig hva de hundene blir med på, min hund kan jo bli med i en bag og kjøres på kjelke og alt mulig, hehe. Dem er jo så snille og søte! Odessa lue anbefales å lage! Ha en kjempe fin søndag! Klem

Timotei sa...

Å, så søte de er, begge to! Tenk at hun ville sitte oppi veska der da! Syntes nok det var trygt og godt.

annemariesquilt sa...

Hei så skjønne hunder du har...
Skulle gjerne hatt en shethland Sheepdog men har nok ikke tid til å følge opp ordentlig.
Kos deg med dem!

Andrea sa...

Hei hei. Nå må du ta en titt på bloggen min, har oppdatert om min hund i helga med mange fine bilder av henne i sin nye genser, hihi. Utrolig hva de hundene går med på? Men hun liker faktisk å ha den på seg. Klem