22 mai 2009

ABC - K OG L

Så var det ABC i ord og bilder igjen. Denne gangen blir det to bokstaver og to puslespill hos meg, siden jeg ikke rakk å være med forrige uke.


Først blir det K for Kart, dette puslespillet har 1500 brikker.


Tar med et Kart fra Hinnøya, hvis du ser nøye etter kan du se det står Kilbotn på det, det er der jeg bor.


L blir det Løve.


Og siden jeg ikke har bilde av en ordentlig Løve, så får jeg nøye meg med dette av en Løvetann..



Gå til ABC-tema hvis du vil være med på ABC i ord og bilder, eller du vil se flere ABC innlegg.

42 kommentarer:

Evami sa...

Alle de puslespillne du har:) Og så flotte løsninger på temaet:) Ha ei flott helg:)

Malys krok sa...

Oi oi oi...her kommer puslespillene på rekke og rad, og enda er det mange bokstaver igjen. Dette med kart klarte du med glans og glitter,men det med løve må jeg nok dessverre gi stryk for, iallefall må du regne med å trekkes laangt ned i søla. he he he... SÅ artig jeg var da... Å nei, jeg skal ikke trekke deg noen steder. Syns tvert imot at du var bra lur der. Løvetannbilder får du jo gratis, men om du absolutt MÅTTE ha et selvtatt løvebilde og av den grunn måtte reise helt til Afrikas vestkyst så ble det dyrt. Du kan være glad du valgte bare tanna. Flotte ABC-bidrag! Klem og kos fra mamma.

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Kjempefine bidrag. Artig at du har med puslespill, det er kreativt:o) Fin helg til deg!

Petunia sa...

Herlig!
Hvor mange puslespill har du totalt? Har du oversikten??
Liker disse puslespill innleggene dine!!!

Brit sa...

du er så flink med puslespill! Jeg er mektig imponert!:-)
Flotte svar på ABC- oppgavene!
Ha ei flott helg!

Anne sa...

Jøssesen å min, skal si du har hatt arbeid, og kart!! det er morsomt å se på det .-)

God helg til deg.

The single girl! sa...

Stadig like imponert jeg!! Du må virkelig ha mye tolmodighet, det er sikkert og visst!! Flott innlegg!

Ha en strålende helg!

jess1 sa...

Løvetann burde jo jeg også ha klrt å komme på,de er ikk til å unngå å se når jeg ser uti hagen her...
Flott valg ;o)
Ha en flott helg!!

Tofo sa...

Jeg er imponert over alle puslespillene dine! 1500 biter, det er masse det;) Flott innlegg!

fotoboksen sa...

Du verden! Faktisk har jeg et nesten likt puslespill som det øverste. Antall brikker stemmer og jeg tror motivet må være det samme, men mitt har en del gulldekorasjoner i tillegg. Det tok litt tid å legge det. ;)

Trivelige valg for både K og L, og jeg blir mer og mer imponert over alle puslespillene dine.

Charlotte sa...

WOW, blir like imponert hver gang!!! KJempe flott bidrag :)

Miriam Elisabeth sa...

Kreativt og flott, som alltid

TorAa sa...

Jeg sier enkelt: Hurra.
Herlige Løsninger.


Her er mine løsninger:
http://toraa.blogspot.com/2009/05/abc-l.html

Sommertid sa...

Fantastisk !. Her har du løst 2 i en smekk..vel nesten da..flere bilder måtte til...men resultatet ble veldig bra.
Ha en forts fin helg...her skinner sola :)

RuneE sa...

Heller en Løvetann enn en Løve!

TorAa sa...

Så artig med dine puslespill og denne gangen kart (jeg er en ivrig kartLeser) og så noe så vårlig og Lysende som Løvetann. Hurra for et bra innlegg

Anonym sa...

中醫減重
中醫減重
中醫減重
中醫減重
中醫減重
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿

Anonym sa...

中醫減重
中醫減重
中醫減重
中醫減重
中醫減重
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿

朱老皮 sa...

桃園徵信公司
雲林徵信公司
徵信社公會
徵信社尋人
徵信社工作
商業間諜
抓姦委託調查
外遇徵信社
結婚週年
第三者背景
夫妻
外遇抓姦
澎湖徵信社
豪門婚姻
貴婦
養男人
大陸徵信社
夫妻財產
澳門徵信社
淫婦
婚變
北京徵信
外遇二奶
北京徵信社
婚姻暴力
徵信達人狗仔網

朱老皮 sa...

筆跡鑑定
挽回婚姻
老公偷腥
男人外遇
丈夫外遇
婚姻諮詢
感情諮詢
挽回感情
老婆偷腥
工商徵信
商標侵權
市場調查
財務顧問
法律問題
徵信相關
專利侵權
專業偵探
工商調查
優良徵信
外遇蒐證
討債公司
外遇徵信
外遇調查
婚前調查
老公外遇
太太外遇

朱老皮 sa...

澎湖徵信社公會
澎湖縣徵信社公會
金門徵信社公會
金門縣徵信社公會
馬祖徵信社公會
馬祖縣徵信社公會
香港徵信社公會
大陸徵信社公會
美國徵信社公會
尋人
尋人網
尋人查址
尋人啟事
尋人方法
尋人起源
尋人免費咨詢
尋人高手
尋人網站
尋人工具
離婚協議書範本
離婚協議書下載
離婚手續
離婚免費咨詢網
離婚協議書
離婚要件
離婚證人

朱老皮 sa...

南投市徵信社公會
南投縣徵信社公會
雲林徵信社公會
雲林市徵信社公會
雲林縣徵信社公會
嘉義徵信社公會
嘉義市徵信社公會
嘉義縣徵信社公會
台南徵信社公會
台南市徵信社公會
台南縣徵信社公會
高雄徵信社公會
高雄市徵信社公會
高雄縣徵信社公會
屏東徵信社公會
屏東市徵信社公會
屏東縣徵信社公會
宜蘭徵信社公會
宜蘭市徵信社公會
宜蘭縣徵信社公會
花蓮徵信社公會
花蓮市徵信社公會
花蓮縣徵信社公會
台東徵信社公會
台東市徵信社公會
台東縣徵信社公會

朱老皮 sa...

澎湖徵信社公司
澎湖縣徵信社公司
金門徵信社公司
金門縣徵信社公司
馬祖徵信社公司
馬祖縣徵信社公司
香港徵信社公司
大陸徵信社公司
美國徵信社公司
台北徵信社公會
台北縣徵信社公會
台北市徵信社公會
新北市徵信社公會
桃園徵信社公會
桃園市徵信社公會
桃園縣徵信社公會
新竹徵信社公會
新竹市徵信社公會
新竹縣徵信社公會
基隆徵信社公會
基隆市徵信社公會
基隆縣徵信社公會
苗栗徵信社公會
苗栗市徵信社公會
苗栗縣徵信社公會
台中徵信社公會

朱老皮 sa...

雲林市徵信社
雲林縣徵信社
嘉義徵信社
嘉義市徵信社
嘉義縣徵信社
台南徵信社
台南市徵信社
台南縣徵信社
高雄徵信社
高雄市徵信社
高雄縣徵信社
屏東徵信社
屏東市徵信社
屏東縣徵信社
宜蘭徵信社
宜蘭市徵信社
宜蘭縣徵信社
花蓮徵信社
花蓮市徵信社
花蓮縣徵信社
台東徵信社
台東市徵信社
台東縣徵信社
澎湖徵信社
澎湖縣徵信社
金門徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

喜洋洋 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

雲林市徵信社
雲林縣徵信社
嘉義徵信社
嘉義市徵信社
嘉義縣徵信社
台南徵信社
台南市徵信社
台南縣徵信社
高雄徵信社
高雄市徵信社
高雄縣徵信社
屏東徵信社
屏東市徵信社
屏東縣徵信社
宜蘭徵信社
宜蘭市徵信社
宜蘭縣徵信社
花蓮徵信社
花蓮市徵信社
花蓮縣徵信社
台東徵信社
台東市徵信社
台東縣徵信社
澎湖徵信社
澎湖縣徵信社
金門徵信社

朱老皮 sa...

第一批(七月中份新的網域)
外遇
外遇的好日子
外遇網站
外遇的真相
外遇的徵兆
外遇的男人
外遇到最後
外遇問題
外遇網站ashleymadison
外遇的英文
女人外遇
外遇處理
外遇調查
徵信公司
徵信公司中天女人
徵信公司英文
徵信公司收費
徵信公司上班
徵信公司價錢
徵信公司調查員
徵信公司總裁江梅綺
徵信公司職缺
徵信公司信用
感情
感情小語
感情線

朱老皮 sa...


感情問題
感情挽回
感情文章
感情變淡
感情我講會到做會到
感情放一邊
感情破壞
偵探
私家偵探
私家偵探社
女人偵探
徵信公會
追蹤器
GPS
汽車定位
器材網
偵探社
徵信社
徵信社收費
徵信社推薦
徵信社尋人
合法徵信社
徵信社申訴管道
徵信社徵人
婚前徵信社
桃園徵信

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

朱老皮 sa...

高雄縣徵信商業同業公會
南部徵信聯盟
外遇觀測站
大愛離婚諮詢網
離婚大剖析
大愛徵信有限公司
尋人專家徵信服務網
女人徵信公司
華陀徵信
離婚協助中心
跟蹤蒐證徵信器材網
抓姦觀測
大愛徵信
溫馨徵信
成功徵信社

喜洋洋 sa...

婦幼徵信社-外遇
徵信社首選南愛徵信社
抓姦│偵探│私家偵探-成功徵信社
離婚|徵信婦幼有限公司
徵信-中華民國徵信專業經理人協會
徵信社首選大愛徵信社
中華民國工商經濟市場調查徵信協會
奇美徵信社
抓姦|離婚專業服務
外遇.大老婆徵信社
兩岸徵信社
海峽偵探│偵探社
偵探│私家偵探 推薦婦幼徵信
抓姦-專業大陸抓姦達網
婚姻挽回協助所
外遇|抓姦追蹤器
MONEY徵信社專業調查
外遇|MONEY帳款催收部
徵信器材網
鴻海徵信社
徵信社品質保障關懷協會推薦-遠傳徵信社
外遇-債務催收徵信社
外遇調查哨|外遇
鴻海徵信社
大統徵信
警民徵信