26 juni 2008

To nye utfordringer

Ja, jeg har fått to nye utfordringer.
Den første er fra Hulda,


Utfordringen er å ta bilde av Koselige gjøremål.


Her kommer mine:Først på listen står det å leke og kose med min lille prinsesse Emma..


Om sommeren er kjempefint å være i hytta, særlig når det blir overnatting! Det er bare sååå koselig!


En annen koselig ting er å kjøre en liten tur med min tøffe Pajero!


På denne listen kommer selvfølgelig også å strikke sokker :o)


Men å være på havet en fin sommerdag er også flott....


... særlig når man får storfisk på kroken.


Tilslutt kommer to fine favoritt-vinter-aktiviteter. Triktrak....


...og puslespill.


Jeg sender utfordringen videre til: Eie, Lille meg og Nunne.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Den andre utfordringen er fra Eie.


Fra henne fikk jeg disse spørsmålene:



1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Jo, da gikk jeg 2 året på videregående, og trivdes ganske dårlig på skolen.


2. Hva er fem ting på gjøre-lista mi i dag?
~Dra på ferie
~Overnatte i hytta
~Sy gardiner
~Vaske klær
~Kose meg masse


3.Snacks jeg liker.
Vel.. så lenge det heter sjokolade så er det nok noe jeg liker, men krokanrull er nok en favoritt akkurat nå.


4.Ting jeg ville gjøre dersom jeg var milliardær.
Hjelpe Guds ord frem over hele verden.
Kjøpe gaver til de jeg er glad i.
Gjøre bilen min kjempetøff.


5. Steder jeg har bodd.
Det var et enkelt spørsmål. Jeg har bodd i Kilbotn ved Harstad siden jeg kom fra sykehuset der jeg ble født, og siden har jeg bodd der.



Tilslutt vil jeg gi den videre til:
Alle som har lyst. (Vet ikke hvem som allerede har fått den.)

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så artig å se hva du koser deg med. :) Visste jo egentlig det fra før da, men likevel. :) Emma er som vanlig supersøt, og hytteturer er en deilig ting om sommeren. :)

Andrea sa...

Hei hei. Mye fint å se hva du koser deg med ja. Så søt bilde av lille Emma. Er jo noen store sjarmtroll de hundene. Ønsker deg en kjempe fin helg. Kos deg på hyttetur. Klem

Brit. (lille meg) sa...

Hjelp! Det sier jeg hver gang jeg får en utfordring. Jeg synes virkelig disse blir mer og mer utspekulerte for hver gang, jeg.
Og jeg kan å ingen måte sammenligne meg med deg.
Jeg skal prøve, men LOVER IKKE å ta utfordringen... Det blir ikke så morsomt som din, for du har bilder som illustrerer hver aktivitet.
Det blir det ikke på mitt svar.
En av grunnene er såre enkel. Jeg kan ikke å legge inn så mange biler på en gang! Jeg får ikke til mer enn 4 bilder samtidig.
Håper du ikke blir altfor skuffet om jeg ikke tar oppgaven.....

Nunne sa...

Koselig, dette skal du få høre når jeg kommer meg heim og får dataen min foran meg.. jeg har mange gjøremål som er gøy, selv om det er mange kjedelige ting man MÅ gjøre....
Men jeg er i Vikveien! Hos Ellen...si meg har du vært på hennes blogg??? His ikke, så gå dit, ho la inn nytt innlegg igår, med endel av MINE bilder :)
Vi koser oss skikkelig i helga, mens en gjeng bryllupsgjester låner huset vårt heime i Glomfjord... har bare overlevert husnøkkelen og så får de gjøre som de er heime der.Veldig praktisk når det er massetilreisende fra alle landets kanter. Og idag kom sola, så det ble bra! BØNNESVAR ;)
Ønsker deg GOD HELG, Kjersti...
Jeg er stadig innom deg, men i det siste har jeg ikke lagt igjen så mye spor her hos deg... Hils Hulda.
Helgeklem.

annemariesquilt sa...

Endelig var Emma tilbake, hun er jo bare helt skjønn....

eie sa...

Hei Kirsti,tak for hilsen på blogen min,alltid hygelig at du ser innom megJeg skal forsøke å ta utfordringen, men du må gi meg litt tid.Har sommer gjester her nå,så det er litt å sette fingrenei.Men det skal bli.
Håper du får en fin uke.
Mase hilsen og klemer fra .Evelyn.

P:S Var det 5 ting vi likte å gjøre vi skule få fram?